שאלות נפוצות
- פשוט מצאו את הרהיטים המועדפים עליכם, בחרו את הכמות והוסיפו אותם לעגלת הקניות.
- לאחר מכן, מלאו את פרטי ההזמנה ותבחרו אופן תשלום ומשלוח.
- לאחר אישור ההזמנה, תקבלו הודעה בדוא”ל עם פרטי ההזמנה.
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, או העברה בנקאית.
- זמן אספקה סטנדרטי: 7-35 ימי עסקים.
- ייתכנו עיכובים באזורים מרוחקים.
- ניתן לאסוף את המוצרים באופן עצמאי מהמחסן בתיאום מראש.
- כן, ניתן לבטל הזמנה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצרים.
- מוצרים בהזמנה אישית (לא מוצרי סטור) כגון ארון או רהיט לפי מידה או שבחרתם גוון עבורו אינם ניתנים לביטול
- הביטול יתבצע בכתב לכתובת הדוא”ל office@rahit-online.co.il
- יש להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית ובמצב חדש בצירוף חשבונית רכישה.
- ניתן להחזיר למחסן היצרן את המוצר ע”י חברת ההובלות (השירות בתשלום)
- יינתן זיכוי כספי או החלפה במוצרים אחרים.
- דמי ביטול: 5% ממחיר המוצרים, או 100 ש”ח, לפי הנמוך.
- לא כל המוצרים מוצגים במלאי.
- ייתכנו עיכובים באספקת מוצרים שאינם במלאי.
- ניתן לברר את זמינות המוצר לפני ביצוע ההזמנה.
- כן, ניתן להזמין רהיטים מותאמים אישית לפי גודל, צבע וחומר.
- לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם שירות הלקוחות.
- כן, כל המוצרים ניתנים באחריות לשנה אחת מפני פגמים בייצור.
- האחריות אינה מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה משימוש לא נכון או רשלנות שבר או שירות וכיוצ”ב.
במקרה שלא ניתן להכניס את המוצר למקום המיועד, יתבצע חיוב מלא עבור ההובלה – במקרה ואין נגישות ויש צורך בהזמנת מנוף, האחריות להזמנת המנוף תחול על הלקוח ועל חשבונו (יתכן ויתבצע חיוב על מוצר שמוחזר עקב טעות במידות הלקוח עד 20 % ממחיר המוצר)
ניתן לבקש פינוי רהיטים בתיאום ובאישור מראש בלבד וזאת יתבע ע”י חברת ההובלות בלבד, הנהלת האתר אינה אחראית על פינוי רהיטים או נזק כלשהו שיגרם כתוצאה מפינוי רהיטים וחפים ישנים מבית הלקוח.
כן – בתאום מראש – במקרה של הובלה ע”י הלקוח לא תינתן אחריות על המוצר.
לא! הרהיט מגיע באריזתו המקורית שאינו מורכב, האחריות על ההרכבה והמוצר במקרה איסוף עצמי הינה על הלקוח בלבד.
- ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 077-803-5412 ובדוא”ל office@rahit-online.co.il
- צוות שירות הלקוחות זמין בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-17:00.
לא, ניתן להזמין רהיטים לחו”ל.
אנו מקווים שמצאתם תשובה לשאלתכם!
לשאלות נוספות, צרו קשר עם שירות הלקוחות.