אפשר לבטל עסקה בהתאם לתקנות ביטול עסקה בחוק הגנת הצרכן התשע”א-2010
החלפות או החזרות של מוצרים ייעשו עד 14 ימים מיום קבלת המוצרים ובתנאי שלא נגרם למוצרים נזק וכי לא נעשה בהם שימוש בצירוף חשבונית רכישה.
החזרת התמורה, תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה באופן שנעשה בו התשלום.
החזרות ייעשו בתמורה לזיכוי לרכישת מוצרים אחרים או בהחזר כספי בניכוי דמי ביטול הקבועים בחוק בגובה 5% ממחיר המוצרים או 100 ₪ מסכום העסקה, לפי הנמוך מביניהם ובניקוי דמי משלוח.
לא ניתן להחזיר מוצרים שהותקנו או הזמנו באופן מיוחד כגון ארון או שירה בהזמנה לפי מידה ובבחירת צבע וגוון שאינו ממלאי / סטוק במחסני היצרן (כגון מוצרי תאורה או מדפים או כל מוצר בייצור עבור הלקוח באופן ישיר ושאינו מוצר ארוז בקרטון הניתן להחזרה למחסן היצרן) או מוצרים אשר נעשה בהם שימוש.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נפתחו מאריזתם המקורית (כגון מוצרי /אקססוריז/ ריהוט/ מידוף תאורה וכדומה).
לא תתאפשר החזרת מוצרים למחסן היצרן. החזרת המוצרים תתאפשר באמצעות משלוח (השירות כרוך בתשלום) .
הנהלת אתר רהיט עד הבית תהא רשאית לבטל עסקה בחלקה או במלואה במקרים הבאים:
במידה ונפלה טעות במחיר ו/או בתיאור המוצר.
אם אירעה תקלה בתקשורת אשר מנעה מהגולשים באתר שימוש תקין באתר.
במקרה שהמוצר אזל ממלאי.
במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
למדיניות החזרות וביטולים בעסקת מכר מרחוק (בכל קנייה שלא בוצעה דרך סניפי הרשת אלא דרך האתר בלבד)- לחצו כאן
בעל פה – באמצעות פנייה טלפונית בטלפון של שירות הלקוחות 077-803-5412 או במייל office@rahit-online.co.il